sâmbătă, 2 iulie 2011

My dream 8->♥

Shi visez 8-> la ce visez? ei bine  ma imaginez pe mine PRINTSESA` , locuind intr`un imens castel cu PRINTSUL meu`:* dar asta e doar un vis :) Visul meu devenit reallitate nu este deloc  asemanator :) Sun eu ,o fata ca oricare alta , mereu indragostita ,care locuieshte cu parintsi intr`un apartament cu 5 camere:] mda:]]
Shti? se zice ca visele devin realitate :) ei bine .. realitatea mea nu e completa :| e fare el :| de ce? pentru ca mereu "i`m in love" de persoane nepotrivite :| 
Dar shi ce? Ma bucur ca am prieteni:] , prieteni care sa ma sustina , care sa planga cand eu plans shi sa fie fericiti cand eu sunt fericita :] , Prieteni care ma iubesch :*♥ Chair nu shtiu ce m`as face fara ei :]
deci, ce trebuie sa`nveti de mai sus : Visele nu devin mereu relitate deci nu renuntsa la prieteni pentru "el "






Acum cum am promis in postu trecuth :] am sa postez o poza cu mine acum , dupa ce m`am tuns :]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu