duminică, 3 iulie 2011

No more tears `!♥

Baii`!:| Deci e penal ce se intampla , e ceva de  neconceputh :| a trecuth deja aproape 1 luna jumate shi eu tot in love with him :|
  Mi` dor de tot :| mi dor de zambetul meu ,  de ochii mei care sclipeau cand il vedeau :| acum stau shi plang :| de ce? nu shtiu :| doar plang  shi am gandesch la el :| 
Nu pot shi nici nu vreau sa uit tot , s`au intamplat prea multe ca sa dau draq toate zilele in care eram in culmea fericirii doar pentru ca m`a salutat shi mi`a zambith :] 
Ai crede ca sunt disperata :| ei bine chiar sunt  ,  nu imi pot imagina lumea fara el , am ajuns sa pot spune ca il iubesch :| Il iubesch enorm :| 
Dar heii` dragostea doare :| Shtiu ca viatsa mea`i o fantezie , un vis , dar chiar asha e viatsa mea shi sunt bucuroasa ca  am facut tot ce am vruth , am visat mereu doar nebunii , pentru ca eu am doar vise coloratee`! 
Imi ziceai ca o cautsi pe "ea" , ca ai cautat printre multe  , shi ca ai gaisth  fete ce se credeau adulte deshi erau inca copile , dar tsie iti trebuie o fata jumatate copil satsi aduca o raza de lumina in viatsa , shi jumatete adult sa shti ca e mereu acolo shi ca e responsabila , shi ac te potsi baza pe ea :| 
Pacat :| Eu ma simt inca copil , shi oricat de multh l`ash iubi , eu nu am schimb pentru el `!  Eu sunt acel copil aiurit , neindemanatic shi mofturosh pe care`l shtiu dintotdeauna :] Shi asha voi ramane ...:] 


Shti :| azi am facuth o crima :| Am ucis pana la ultimu gand ce`mi aducea aminte de tine :|










Un comentariu:

  1. Aw, deşi nu ai folosit cuvinte filozofice sau mai ştiu eu ce, postarea ta a fost atât de plină de sentiment. Am simţit/simt tot ce-ai scris/simţi tu, te înţeleg perfect, cred că toţi trecem prin asta la un moment dat, dar ştii ? Cu toţii simţim durearea diferit, unii mai tare ca alţii. O să treacă-ntr-o zi, o să vezi.
    Greu, da' trece. :]

    RăspundețiȘtergere