marți, 28 iunie 2011

♥ i`ll be myself all time ♥ Doesn`t metter if you like or not ♥

Stare: In Love  




Acum cateva saptamani am intalnit un baiat... era dragoste la prima vedere... Inima imi batea tare de fiecare data cand il vedeam... are acel ceva special... acel ceva care m`a facuth sa`l iubesch ♥
Eram  parca drogata...mereu  ametsita... mereu cu gandu` la el... la ochii lui verzi :|  la...la zambetul lui :| la tot ce tine de el :|
Eram trista`, vroiam sa uit de totsi shi toate` , sa ma inchid in camera shi sa plang , apoi sa rad , sa ma gandesc numai la el ... pentru ca doar el ma face fericita , imi ajunge sa`mi spuna ca se simte bine shi ziua mea oricat de  urata ar fi se transforma intr`una speciala , minunata , deosebita :)
E diferit , intr`un mod bun :)  
Ceva s`a schimbat , insfarshit pot spune ca e cineva care ma face cu adevarat fericita , care e ca o raza de soare ... apare, shi iti lumineaza ziua :) 
Imi spun mereu :"Haii` nu fi proasta`! ..vorbeshte cu el!" ushor de zis , greu de facuth :| Cand intra pe mess :| o vaii`!:| emotsii` , dar trec peste , vorbesc cu el despre diverse chesti , neimportante.:|
El e acel copil ciudat cu acel ceva special :) 

Shti , ? ma gandeam ...:| Shi insfarshit pot spune din toata inima :

" Fata asta zapachita` e indragostitaa`!"♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu