miercuri, 29 iunie 2011

When I was born, devil said "Ooooh fuck, competition !"

Stare: Indiferenta`

De ce  toate persoanele din viatsa mea au pareri diferite despre mine? Oare am mai multe fetse? Sunt falsa?
De cate ori am auzit ca mi se zice curva pe la spate , dar nu am bagat in seama ... pentru ca stiu ca persoanele  care au zis  sunt pline de invidie .Invidie? de ce? nu cred ca are rost :) sunt o fata obishnuita cautand  mereu atentie , spunant prea ushor "te iubesch"  , care merge pe stadion in blugi doar ca sa se uite dupa baietsi`!:) deci da, sunt curva`!:) vre`o probl?
Sunt fitsoasa`:) nu neaparat:), sunt doar mai altfel,  sunt genu de fata care priveshte viatsa ca pe un joc shi sunt obsedata mereu de primul loc :) dar sunt fitsoasa pentru cei acre ma streseaza , pentru cei care nu au o viatsa a lor , pentru persoanele care imi strica ziua `!






  Genu de fata care face tot ce`i trece prin cap , fara sentimente  sau regrete fara sa`mi pese daca e bine sau rau , stiu ca o fac in felul meu  , asa cum cred eu ,:)Genu de fata care ar renunta la tot sa`i fie ei bine , da shtiu.. egoista:) da cum ar fi la fiecare lucru pe care`l fac sa stau sa ma gandesch  :"Oare X se va supara? Dar Y?" nu merge asha`, fiecare are viatsa lui , shi isi vede de ea , iar eu fac la fel.Genu de fata incapatsanata` , care vrea mereu sa se descurce singura`!:) Independenta`!:)Genu de fata la care nu conteaza cat de frumos este un baiat , daca m`a mintit nu mai vreau s`aud de el :| Genu de fata care daca a fost tradata vrea mereu sa se razbune`!:) Genu de fata care deshi e suficient de matura sa inteleaga  , e si sufient de copila sa se prefaca ca nu`shi da seama`!:) Genu de fata  care nu arunca nici o vorba`n vad , ci traieshte intens fiecare cuvant , pe care o doare undeva de ce zice lumea pentru ac lumea e proasta shi va fi intotdeauna .:)Genu de fata care are zilele ei in care totul e "Ruoz"  , zile in care vrea doar sa zambeasca , fara sa regrete nimic , doar sa isi doreasca.:)Sunt genu de fata cu acel ceva , genu de fata care te vrea dar nu are nevoie de tine`!:) Genu de fata care stie ca tu nu o sa o mai suni sa o intrebi ce face , dar care are prieteni  pe care stie ca se poate baza:) Genu de fata care primeshte sfaturi de la cineva shi apoi isi doreshte  ca peste catsiva ani sa ii apara acea persoana in care si sa`i spuna cata dreptate avea cu vorbele alea ale sale :) Genu de fata care chiar daca nu e in stare , stie ca v`a veni ziua in care v`a prinde tupeu`!:)
Asa sunt eu :) Nu`tsi convine? ei bine.. parerea ta`.









Uneori , ma trezesc dimineatsa cu o pofta incredibila de viatsa`  shi imi vine sa strig , sa ma simt binee` , sa dansez in ploaie , descultsa , sa ma simt libera` .:) 8->


Uneori simt ca toata lumea ma priveshte cu ura` ,  hai sa fim serioshi ca nu sunt chiar atat de rea , am shi eu partile mele bune`:]] Dar eu shtiu ca de cand m`am nascuth scopul meu in viatsa a fosth sa invats sa fiu independenta , sa nu ma controleze nimeni, sa fiu rea cu cine merita` , sa n`am sentimente `1:) dar nu sunt chiar asha:)








Im a bad girl`!:)No , I`m justh different`!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu