marți, 28 iunie 2011

I`ll never be alone :):|♥



Stare :Total deprimata :| 


28.06 :| Nimic special :| nimic deosebith :|


Se zice ca fiecare fata  isi v`a intalni printsul pe cal alb care o va duce in castelu facuth din acadele , care se afla in varful muntelui de inghetsata...:| Prea frumos :| 
De ce nu poate fi totul perfect? fara regrete, fara LACRIMI , fara minciuni ... sa fie perfect :|



Am o stare gen "Lasa`ma sa te las" , ushor irascibila :| trista:| mereu cu gandul la el... te intrebi la care el?Shti?:| shi eu:| ei bine nici nu conteaza , conteaza k ma doare rau:| chiar doare:| de fiecare data cand imi aduc aminte :| de ce s`a intamplat sau ce se putea intampla :| regret tot:| 
Regret faptul ca era prea repede , ca nu eram pregatita :| , regret ca  il iubesch ♥ , ca nu mi`l pot scoate din cap:| ca l`am cunoscuth:|, regret ca plang de fiecare data cand imi aduc aminte :|
Ma simt blestemata :| Condamnata la o viatsa groaznica:|, o viatsa imperfecta:| 
Dar am noroc ca am langa mine o persoana speciala , care ma intelege , care plange alaturi de mine:| 
Stiu ca orice s`ar intampla ea va fi acolo , ashteptan sa imi spuna ca ma iubeshte :|shi ca va fi langa mine mereu:|


Ma bucur de fiecare clipa de fericire :) alaturi de ea :)
"Shti:) ? Ea nu e  sora mea pe bune :) dar sunt fericita ca am gasit`o intr`atata lume`!:)"






♥ Oriunde ash fi ma gandesch tot la el :)  shi plang:( incep sa ma obishnuiesc cu idee ca nu merita :|  dar mereu e la fel :| mereu apare el  shi trezeshte in mine acel sentiment aparte :| acea stare de extaz ;X apoi izambeshte :) shi eu ma pierd in ochii lui:) mereu e la fel :| parca ar fi un drog :| provoaca dependenta :|iar eu ma droghez cu el de cateva saptamani shi deshi am doare rau stiu sigur ca inca il iubesch mult :|♥ 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu